Felanmälan
Det finns flera sätt att göra en felanmälan beroende på hur brådskande ärendet är. Välkommen att kontakta oss.
Det finns flera sätt att göra en felanmälan beroende på hur brådskande ärendet är. Välkommen att kontakta oss.
I normalfallet kan du göra felanmälan på tre olika sätt:
Får du en vattenläcka eller något annat akut inträffar – ring oss omedelbart så hjälper vi dig så fort det är möjligt.
Ring 0479-528 420 under dagtid.
Utanför kontorstid ring 020-022 52 00.
I normalfallet kan du göra felanmälan på tre olika sätt:
Får du en vattenläcka eller något annat akut inträffar – ring oss omedelbart så hjälper vi dig så fort det är möjligt.
Ring 0479-528 420 under dagtid.
Utanför kontorstid ring 020-022 52 00.
Får du ohyra i din lägenhet, till exempel problem med myror, getingar, möss eller andra skadedjur ska du snarast anmäla det till Anticimex 077-140 11 00. Ange din adress och att du bor hos OsbyBostäder.
Har du problem med gratiskanalerna i ditt TV-utbud kontakta i första hand ComHem på 90 222 för felsökning och hjälp.
Har du problem med ditt internetabonnemang ringer du i första hand till din internetoperatör som hjälper dig att felsöka. Se driftstatus hos IP Only här.
Får du ohyra i din lägenhet, till exempel problem med myror, getingar, möss eller andra skadedjur ska du snarast anmäla det till Anticimex 077-140 11 00. Ange din adress och att du bor hos OsbyBostäder.
Har du problem med gratiskanalerna i ditt TV-utbud kontakta i första hand ComHem på 90 222 för felsökning och hjälp.
Har du problem med ditt internetabonnemang ringer du i första hand till din internetoperatör som hjälper dig att felsöka. Se driftstatus hos IP Only här.
Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Läs mer
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.